Vīkendā golfam uzlikta no lietotāja 23 iegādātā bufera lūpa.
Tika nomainīta eļļa un eļļas filtrs.
Tāpat arī sataisīts, jeb precīzāk - ar savilcējiem savilts un saskrūvēts pats buferis, kurš, kā izrādās, pie mašīnas turējās ar vienu skrūvi.
Vēl izjaucu bagāžnieku un saliku apšifkām trūkstošos stiprinājumus un atradu, kur tek logu šķidrums, kad to palaiž šļākties uz pakaļējo logu (perekups, kā izrādās, norāvis trubu, lai viss smuki tek gar bleķi zemē pie aizmugurēja pasažieru loga
). Iespēju robežās novērsu - tagad nepieciešams atrast un iegādāties
šādu smidzinātāja detaļu, savādāk ūdens uz logu uzšļācas knapi līdz pusei, jo vajadzīgās detaļas vietā ir random garāžā atrasta trubiņa.
Visās nepieciešamajās virsbūves vietās tika sapūsts Krown T40. Kā izskatās, arī iekšpusē nekur rūsu vēl, tfu tfu tfu, nemana.
Tā kā man šī nodarbe ar katru reizi aizvien vairāk un vairāk iepatīkas, tad esmu ļoti apmierināts, ka principā visa nedēļas nogale ir pavadīta garāžā.
Kaut kad tuvākajā nākotnē brīvajā laikā beidzot jātiek līdz galam skaidrībā ar saviem nesilstošajiem apsildāmajiem spoguļiem, jāsaprot, kāpēc bagāžnieka un blakussēdētāja durvju gaismiņām nepienāk strāva, kā arī jāizdomā, kā sataisīt pakaļējos sēdekļus, kurus nevar nolocīt, jo mehānisms liekas, ka ir saplīsis. Vēl gribētos nomainīt kārbai eļļu ar nelielu cerību, ka pēc tam ieslēgšanu atpakaļgaitā nepavadīs smagnējs metālisks troksnis, kā arī liekot pirmajā robā vairs nekur nekas neķersies. Tad vēl derētu līdz galam savest kārtībā rokas bremzi - šobrīd pēc tam, kad tā ir tikusi rauta, lēni braucot var dzirdēt, ka pakaļā kautkas bremžos strīķējas (servisā tjipa tika taisīts, bet pēc mēneša problēma parādījās no jauna).
Vēl kaut kad relatīvi tuvā laikā derētu vai nu nomainīt priekšējos lukturus, vai sataisīt to stiprinājumus, jo šobrīd viens tālās gaismas vāciņš ir aiztīts ciet ar drāti (ja būs jāmaina spuldze, tad tas būs visnotaļ sarežģīti), kā arī otram lukturim tuvā gaisma spīd aptuveni pareizajā virzienā tikai pateicoties parastam plastmasas savilcējam.
Tālākā nākotnē jau derētu savest kārtībā stūres pastiprinātāju - lai arī eļļas līmenis īsti nekrītas, visas iespējamās trubas regulāri ir nopuņķojušās.
Pēc tam jau ceru, ka, tfu tfu tfu, nekas jāmaina vairs kādu laiku nebūs - ritošajai bukses un citas dilstošās detaļas ir svaigi nomainītas, bremžu diski un kluči ir nomainīti, supporti iztīrīti, zobsiksnai, spriegotājruļļiem un ūdens sūknim resurss vēl ir ilgs un gars.
Ko darīt vēl ir padaudz, bet tie visi ir sīkumi, kuri braukšanu īsti neietekmē. Fāters gan jau dabūs kurināt garāžu, lai man skrūves pie pirkstiem nesalst klāt, ja nu kaut kad tie mīnusi parādīsies.