Jonix rakstīja:Sakopta lietota - ir iztīrīta ar nomainītām izdilušām VNT daļām.
Restaurējot parasti maina bukses un regulējumus - gan atdurei, gan aktuatoram, kas arī ir galvenie iemesli neatbilstošai darbībai vēlāk. Arī bukšu reālā izcelsme nav zināma, tik pat labi PL vai Ķīna kā "oriģināls".
Val rakstīja:Tak zvani Nerings un prasi, kas interesē. Viņi arī ir šīs detaļas tirgotāji. Rūpnīcas restaurētā? Cerams, ka ne :d
Kaross rakstīja:tas viens links ko ieliki ir no Neringa.
Kaross rakstīja:Bet nu zinot kāds viņiem tur ir apgrozījums gan Rāmavā, gan Neringam, tad tās 10-15 turbīnas uz visu kopskaitu vispār nav nekas.
meerkat rakstīja:ko tad īsti darīt ar audi a4 tdi turbīnu? kļūdu nav, vakuumsistēma ok, n75 kustās, bet ģeometrija neregulējas un uzrāviens sākas tikai no 2500 + vēl eļļa ieplūdē.
vai arvien ir ieteicams labāk meklēt lietotu vai nu jau arī restaurētas turbīnas ir ok?
un dotajā brīdī, kuras restauratorfirmas ir labākās? līdz šim liekas, ka to labo saraksts nemitīgi mainās. pie tam, kā tad īsti pliek ar to ģeometriju - vai ir tā, ka latvijā nemaz nav ģeometrijas regulēšanas stendu un to neviens arī nedara? cik tas vispār ir nozīmīgi un aktuāli parastai ielas mašīnai?
p.s. varbūt ir ieteikumi, kur var meklēt normālu lietotu vai rūpnīcas atjaunoto?
fakintosh rakstīja:Neveidošu jaunu topiku, bet iemetīšu savu problēmu šeit ; ) Tātad lieta tāda, ka turbīnā ir pārspiediens un vajadzētu aizvest savest kārtībā. Kādi ieteikumi pie kā griesties?