pa, pa, tad galvenā problēma ir neveiksmīgs mehānisma dizaisns?
tā sadilšana jau ir nosacīta. uz aci jau nekādi grāvji nav, bet nu ik pa 10k kilometriem tas ir pāris reizes gadā tīrīt mehānismu ar nav normāli.
par opīšu braukšanām varat 100 reiz neatkārtot
protams daudzi apstākļi summējas...
cik akurāti iztīra - šķiet, ka labi (moš jānes uz ultraskaņas vannu?)
cik labi strādā N75 - to neņemos spriest... moš ja viņš strādā pārāk gausi, tas sekmē ātrāku iestrēgšanu?
cik labi sadeg degviela - moš vajag izņemt visas sprauslas un paskatīties, cik vienādi un kvalitatīvi notiek smidzināšana? - ja piemēram viena čurā, tad moš dēļ tā pastiprināti ķep ciet?
gan jau vēl kaut kas...
un jā, vairāk interesē pieredze ar to lāpstīņu aizstāšanu ar jaunām ķīnietenēm???