VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Turbīnas remonts

Dzinējs

Turbīnas remonts

Problēmas un remonts
Reklāma
 

Re: Turbīnas remonts

Atbildēt mist » 2013/Sep/03, 0:23

Jonix rakstīja:Uz doto momentu pēc manā rīcībā esošās info neringam un leišiem ir visvairāk problēmu ar garantiju un normālu darbību pēc restaurēšanas. Vislabākās turbīnas esmu redzējis VAG nomainītās ar X beigās, rāmavā un dīzeļcentrā restaurētās.

Kas ir X beigās ? Par Rāmavu ar tik labu biju dzirdējis līdz šim. Par D... C..tru gan nē.
mist
 
Atbildes: 1550
Pievienojies: 2008/Mar/12, 0:47
Braucu ar: 1.9 tdi AVB powered by INC

Re: Turbīnas remonts

Atbildēt josi » 2013/Sep/03, 10:00

Detaļas, kurām part number beidzās ar X, skaitās VAG rūpnieciski atjaunotās.
Lietotāja avatars
josi
 
Atbildes: 1044
Pievienojies: 2007/Apr/13, 12:05
Atrašanās vieta: Jūrmala
Braucu ar: Škoda Octavia 2
Dzinējs: 1.9TDI

Re: Turbīnas remonts

Atbildēt mist » 2013/Sep/03, 10:48

josi rakstīja:Detaļas, kurām part number beidzās ar X, skaitās VAG rūpnieciski atjaunotās.

Kur tādas varētu meklēt ? Tikai vag centros vai arī kaut kur netā ir ? p.s. kas būtu labāks aizstājējs manam pasātam čipotam AVB ?
mist
 
Atbildes: 1550
Pievienojies: 2008/Mar/12, 0:47
Braucu ar: 1.9 tdi AVB powered by INC

Re: Turbīnas remonts

Atbildēt josi » 2013/Sep/03, 13:12

Net'ā diezvai, jo vecā detaļa parasti ir jāatdod vietā. Bet pie dīleriem noteikti vari painteresēties, piemēram, šeit Karlo kaut ko tādu piedāvā.
Lietotāja avatars
josi
 
Atbildes: 1044
Pievienojies: 2007/Apr/13, 12:05
Atrašanās vieta: Jūrmala
Braucu ar: Škoda Octavia 2
Dzinējs: 1.9TDI

Re: Turbīnas remonts

Atbildēt Kaross » 2013/Sep/03, 13:52

Vairs jau neatceros cik gabalas VNT esmu regulējis pēc Rāmavas restaurācijas.
Tā ka arī ar Rāmavu nav viss tik labi kā grībētos.
Bija gadījums, kad uztaisīja hibrīdu vienam benzīnniekam. Iepūtām 2-3x pa 2bar virsspiedienu un lielais Holsets vienkārši izšķīda, jo iekšā bija saliktas ķīniešu detaļas. Reāli tam Holsetam tāds spiediens brīvi būtu jātur. Turbīna bija jauna, labi ja 200km nobraukti.
Tā ka var par visiem ko sliktu atrast.
3-4 turbīnām esmu dzirdējis, ka atskrūvējas aukstā gala lāpstiņu uzgrieznis. Tieši pēc Neringa.
Bet nu zinot kāds viņiem tur ir apgrozījums gan Rāmavā, gan Neringam, tad tās 10-15 turbīnas uz visu kopskaitu vispār nav nekas.
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: Turbīnas remonts

Atbildēt LaXay » 2013/Sep/03, 13:57

Kaross rakstīja:Bet nu zinot kāds viņiem tur ir apgrozījums gan Rāmavā, gan Neringam, tad tās 10-15 turbīnas uz visu kopskaitu vispār nav nekas.


Bet kad trāpīsies Tev šī ''labā'' ļurba tad tomēr tik naivi vairs neskatīsīes! :)
Lietotāja avatars
LaXay
 
Atbildes: 1630
Pievienojies: 2011/Aug/02, 14:42
Atrašanās vieta: Jelgava, Kalnciems
Braucu ar: Passat B4
Dzinējs: AFN

Re: Turbīnas remonts

Atbildēt Kaross » 2013/Sep/03, 15:53

ko nozīmē "naivi"?
Tāds ir LV bizness. Un es to uztveru pavisam mierīgi. :)
Es vienkārši pērku lietotas ja gadījumā vajag. un lietotās iet.
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: Turbīnas remonts

Atbildēt Brainless » 2013/Sep/03, 20:01

Sanāk, ka nekur nevar restaurēt turbīnas. Mana turbo gan kaut kā turās jau otro gadu...
Lietotāja avatars
Brainless
 
Atbildes: 1289
Pievienojies: 2008/Okt/01, 17:56
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Seat Leon Mk1
Dzinējs: 1.8t APP

Re: Turbīnas remonts

Atbildēt Jonix » 2013/Sep/03, 20:31

Tas, ka nevar nav korekts apzīmējums, tomēr statistiski ar restaurētām turbīnām visdažādākās problēmas ir biežāk, kā ar sakoptām labām lietotām.
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: Turbīnas remonts

Atbildēt androns » 2013/Sep/03, 20:44

Jonix rakstīja:Tas, ka nevar nav korekts apzīmējums, tomēr statistiski ar restaurētām turbīnām visdažādākās problēmas ir biežāk, kā ar sakoptām labām lietotām.


Pag - tagad kāds var izskaidrot atšķirību starp sakoptu lietotu un restaurētu ?

Manējā svilpo kā fūrei ... viņu diez vēl var sakopt vai arī būs jārestaurē ?

Bet ja nopietni, tad toč - kāda ir atšķirība ? Varēt jau ēbrejā uzsūtīt lietotu, bet hvz kādā stāvoklī viņa :-k
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Re: Turbīnas remonts

Atbildēt Jonix » 2013/Sep/03, 21:48

Sakopta lietota - ir iztīrīta ar nomainītām izdilušām VNT daļām.
Restaurējot parasti maina bukses un regulējumus - gan atdurei, gan aktuatoram, kas arī ir galvenie iemesli neatbilstošai darbībai vēlāk. Arī bukšu reālā izcelsme nav zināma, tik pat labi PL vai Ķīna kā "oriģināls".
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: Turbīnas remonts

Atbildēt immens » 2013/Sep/03, 22:26

Kā stāstīja viens restaurētājs tad orģinālās detaļas turbīnām nav dabonamas. Visi lieto Ķīnas detaļas tikai tur ir labāki un ne tik labi ražotāji . Takā spriežiet paši kas labāk restaurēta vai lietota orģinalā.
Lietotāja avatars
immens
 
Atbildes: 571
Pievienojies: 2011/Jūl/15, 1:02
Atrašanās vieta: Bēne
Braucu ar: mk1 Caddy, Passat B5 Syncro
Dzinējs: 1,9TDI , 1,9TDI

Re: Turbīnas remonts

Atbildēt Val » 2013/Sep/03, 23:04

Nu vai zinat. Kad Jums piedāvā labu lietotu, tad nevienam nevajag :mrgreen:
Labāk 2x gadā restaurēt nekā uzlikt un aizmirst :d
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Re: Turbīnas remonts

Atbildēt Brainless » 2013/Sep/03, 23:11

Lietota turbo 2x dārgāk par restaurētu un gandrīz jaunas cenā :mhihi: Lai gan benzīna turbīnas nav pilni šroti pa Ls50-100 kā dīzeļiem
Pēdējo reizi labojis Brainless - 2013/Sep/03, 23:13, labots 1 reizi.
Lietotāja avatars
Brainless
 
Atbildes: 1289
Pievienojies: 2008/Okt/01, 17:56
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Seat Leon Mk1
Dzinējs: 1.8t APP

Re: Turbīnas remonts

Atbildēt ajms » 2013/Sep/03, 23:11

immens rakstīja:Kā stāstīja viens restaurētājs tad orģinālās detaļas turbīnām nav dabonamas. Visi lieto Ķīnas detaļas tikai tur ir labāki un ne tik labi ražotāji . Takā spriežiet paši kas labāk restaurēta vai lietota orģinalā.


Visi turbīnās nelieto ķinas detaļas.Tas,ka X brendu,teiksim vislabāko analogu ražo ķīnā,tas ir cits jautājums.To mēs nevaram ietekmēt un labi gribēdami pat nevaram nopirkt. Tas tāpat kā visas citas labākās autorezerves daļas daudzas ražo ķīnā .Nosaukt?
Mahle,Lemforder Utt.Un te ir kā ir.Un tā tas jaunais auto arī tiek salikts kopā no t
adām detaļām. Un turbīnas jūk arī jauniem auto 25t km ...66tkm (jauna škoda praktiski),es pat pabrīnījos, un tā var bezgalīgi rakstīt .Tā ir ar visām lietām mūsdienās vai tas ir auto vai Sony Tv.

Protams,izejot no šā vnk jādarbojās ar normālām .Kā katrs izvēlās ar ko strādāt.

ps Man ir viegli salīdzināt ,jo ar rezerves daļām darbojos kopš viņas te mūsdienu Latvijā uzpeldēja ap 1992 gadu...Teiksim par šiem 20 gadiem ir tā izmainījies viss #-o ,ka dažreiz sēdi un domā likt šo vai nelikt.Kā loterijā.Ir tā liela problēma.
Es tā vispusēji uzrakstīju ko domāju šajā nozarē kopumā ;)
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dzinējs

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi