nakurilijs rakstīja:Negribās taisīt jaunu tēmu tāpēc jautājums:
to tandēmsūkni labāk uzticēt servisā mainīt vai nekas sarežģīts un var mainīt pats?
Varbūt kāds, kas šeit tirgo detaļas man viņu grib notirgot?
Vienkārši viss, izņemot Tandemsūkni, manā motorā ir aiztikts, laikam šis nu ir pēdējais, kas traucē normāli piečķilties.
Cik saprotu, tandemsuknis gan taisa vakuumu, gan kačā bīzeli uz sprauslām? Vai tomēr abi šie agregāti vienkārši korpuss blīve korpuss skrūvējas kopā klāt pie motora?
nakurilijs rakstīja:Negribās taisīt jaunu tēmu tāpēc jautājums:
to tandēmsūkni labāk uzticēt servisā mainīt vai nekas sarežģīts un var mainīt pats?
Varbūt kāds, kas šeit tirgo detaļas man viņu grib notirgot?
Vienkārši viss, izņemot Tandemsūkni, manā motorā ir aiztikts, laikam šis nu ir pēdējais, kas traucē normāli piečķilties.
Cik saprotu, tandemsuknis gan taisa vakuumu, gan kačā bīzeli uz sprauslām? Vai tomēr abi šie agregāti vienkārši korpuss blīve korpuss skrūvējas kopā klāt pie motora?
nakurilijs rakstīja:Nez, negribētos ticēt, ka pa 10000km var tā vienkārši izjukt. Ir šeit kāds sprauslu eksperts, kas varētu izņemt un pārbaudīt un saregulēt pēc tam? Ja nu kas, man vēl 2 veselas mētājas.
Kaross rakstīja:
Tandēmsūknis uz sprauslām padod degvielu ar aptuveni ~3bar spiedienu.
Kā arī darbojas kā vakuumsūknis. Tāpēc arī tāds nosaukums. veic divus darbus.
Pārbaudīt viņu var tikai un vienīgi ar manometru. Sūkņa galā tam ir domāta spec-skrūve, kuru atskrūvē un ieskrūvē manometru. Iedarbina auto un viss ir skaidrs.