VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - DPF filtrs (cieto daļiņu filtrs)

Dzinējs

DPF filtrs (cieto daļiņu filtrs)

Problēmas un remonts
Reklāma
 

Re: DPF filtrs (cieto daļiņu filtrs)

Atbildēt tower9 » 2014/Jan/03, 22:19

Nu manam neko vizuāli viņi tur neieraudzīs, panna priekšā.
Lietotāja avatars
tower9
 
Atbildes: 284
Pievienojies: 2010/Nov/05, 23:05
Atrašanās vieta: Latvija
Braucu ar: Audi A4
Dzinējs: BKN

Re: DPF filtrs (cieto daļiņu filtrs)

Atbildēt Jonix » 2014/Jan/03, 23:07

LV pagaidām nav nekādas jūtamas izmaiņas plānotas. Ir gan pavīdējušas dažas absurdas idejas no Miera ielas puses, tomēr, cik zinu, pagaidām tālāk nekas nav aizgājis strīdīguma dēļ.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: DPF filtrs (cieto daļiņu filtrs)

Atbildēt ajms » 2014/Jan/04, 2:52

Jonix rakstīja:LV pagaidām nav nekādas jūtamas izmaiņas plānotas. Ir gan pavīdējušas dažas absurdas idejas no Miera ielas puses, tomēr, cik zinu, pagaidām tālāk nekas nav aizgājis strīdīguma dēļ.

Runa bija par kautkādiem konkrēta gada 20**+ auto ,un ne jau ,ka LV to izgudro.Nu te īpaši ar LV neviens nediskutēs ,ES pieņems un būs jāpilda ,kā visas citas normas ;)

Normāls raksts ;)

http://www.autonews.lv/raksts/3748/Kvep ... rnam-auto/
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: DPF filtrs (cieto daļiņu filtrs)

Atbildēt smudo » 2014/Feb/09, 21:23

Vēlos padalīties ar info, varbūt kādam noder. Objekts - VW ar 2,0tdi cr dzinēju, noskrējiens 22t km, ar pārprogrammētu vadības bloku pie nepilniem 10t km. Eksperimenta nolūkā tika izņemts DPF ar katalizatoru un korekti izprogrammets - vietā tika uzlikta 2,0 tdi truba bez DPF. DPF ar trubu netika graizīts, lai varētu pēctam uzlikt atpakaļ, kad būs vajadzība.

Secinājumi. Patēriņš brīžos, kad nenotiek DPF reģenerācija, praktiski mainījies ļoti maz, ja vispār. Jaudas ziņā arī efekts minimāls, ar vestibulārajiem orgāniem nemanāms :) Subjektīvi šķiet, ka diapazonā 2,5 - 4,5 t apgr./min dzinējs griežas nedaudz vieglāk, kas ir loģsiki. Tā kā oriģināli trubai nāk tikai viens rezonātors/bundulis, tad auto pēc DPF izņemšanas ir kļuvis jūtami skaļāks. Pārējos secinājumus katrs var izdarīt pats. Ir vēl pāris novērojumi, bet par tiem te nerakstīšu :)
Lietotāja avatars
smudo
 
Atbildes: 32
Pievienojies: 2012/Jūn/09, 13:13
Braucu ar: CC
Dzinējs: 2.0 TDI

Re: DPF filtrs (cieto daļiņu filtrs)

Atbildēt Jonix » 2014/Feb/10, 11:34

Pēc Tava rakstītā izskatās, ka ir pārtraukta tikai DPF funkcija, nevis dzinēja vadības pielāgota darbībai bez DPF - Lambdas, egr, turbīnas, iesmidzināšanas momenta u.c. izmaiņas nav veiktas.
Nereti pie manis brauc klienti, kuriem ir radušās problēmas ar nekorekti atslēgtiem DPF filtriem, kur viena no problēmām ir atstāti vecie uzstādījumi dzinēja vadībā, kuru dēļ patēriņš pat var pieaugt, jo būtiski atšķiras izpūtēja pretspiediens ar un bez DPF.

Kad programmu esmu salabojis, klientam smaids pa visu seju un dzinējam cita uzvedība.
Pēdējo reizi labojis Jonix - 2014/Feb/10, 11:56, labots 1 reizi.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: DPF filtrs (cieto daļiņu filtrs)

Atbildēt envy » 2014/Feb/10, 11:49

mani secinājumi pēc 6 mēnešu braukšanas bez DPF:
1) jaudas pieaugums ir stipri jūtams, taču tas dēļ jaudas palielināšanas modifikācijām :aiwa:
2) Ņemot vērā ka pagājušā ziemā dēļ zemās temperatūras DPF čakarēja smadzenes ar biežām reģenerācijām, lampiņu panelī un pretīgu darbību reģenerācijas procesā un šogad nekā tāda nav auto lietošana ir vēl patīkamāka

Secinājums: ja Tev ir augonis, izgriez to un dzīve kļūs skaistāka. Personīgi esmu pārliecinājies par Kaross prasmēm, tā kā varu to ieteikt kā labu risinājumu, tajā skaitā izpūtēja parveidošanu ;)
Lietotāja avatars
envy
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 9016
Pievienojies: 2005/Dec/01, 11:16
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Husky & 911
Dzinējs: 2T & flat6

Re: DPF filtrs (cieto daļiņu filtrs)

Atbildēt Kaross » 2014/Feb/10, 16:47

Jonix rakstīja:Pēc Tava rakstītā izskatās, ka ir pārtraukta tikai DPF funkcija, nevis dzinēja vadības pielāgota darbībai bez DPF - Lambdas, egr, turbīnas, iesmidzināšanas momenta u.c. izmaiņas nav veiktas.
Nereti pie manis brauc klienti, kuriem ir radušās problēmas ar nekorekti atslēgtiem DPF filtriem, kur viena no problēmām ir atstāti vecie uzstādījumi dzinēja vadībā, kuru dēļ patēriņš pat var pieaugt, jo būtiski atšķiras izpūtēja pretspiediens ar un bez DPF.

Kad programmu esmu salabojis, klientam smaids pa visu seju un dzinējam cita uzvedība.


Izklausās jau skaisti u.t.t., bet gribētu sīkāk tās pasaku grāmatas palasīt.
Kāds tam visam sakars ar turbo spiedienu, lambdu? Konkretajā gadījumā domāju par EDC17 lambda kontroli. Varu arī iepostēt ekrānšāviņus no šī eksemplāra lambdas regulējuma. Domāju, ka ne viens vien cilvēks sapratīs tādu elementāru lietu kā lambda. kapēc būtu jāmaina gaisa degvielas attiecība un turbīnas spiediens? o.k. mainās pretspiediens, attiecīgi turbīnas iegriešanās ātrums, spiediena pīķi iespējami.
Iesmidzināšanas moments ir vienīgais vērā ņemamais lielums ar un bez DPF.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: DPF filtrs (cieto daļiņu filtrs)

Atbildēt Jonix » 2014/Feb/10, 19:38

Nu gan tu dod!
It kā zinošs cilvēks, bet acīm redzot neesi pat mēģinājis normāli izprast un salīdzināt korekciju atšķirības rūpnīcas bez un ar DPF čipos, visticamāk bliez visiem visparastāko copy paste priecājies par "vieglo naudu", bet cilvēki, lai meklē nianses paši.

Realitātē vienalga vai tas ir EDC16 vai EDC17, vai citu ražotāju dzinēju vadība, pastāv līdzīgi dzinēji gan ar, gan bez DPF un ir nozīmīgas atšķirības regulējumā, kuras var saistīt tikai ar DPF filtra esamību. Visinteresantākie, manuprāt, ir BlueMotion eksemplāri.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: DPF filtrs (cieto daļiņu filtrs)

Atbildēt Kaross » 2014/Feb/10, 22:34

Kapēc ir jāiztiek lambda un turbo spiediens it sevišķi ja auto ir čipots un abi iepriekšminētie lielumi ir jau "saregulēti"? Automašīnai bez filtra ir lielāks spiediens? Vai tieši mazāks? Kas tur konkrēti mainās? Vadības bloks "vēlāk" pieprasa spiedienu? Domāju, ka ne tik man pirmā dzirdēšana par tādām lietām.
Joprojām izklausās pēc pasaku grāmatām.
Nereti servisi spekulē uz tādām lietām - izgriež pilnīgi aizdirstu DPF un stāsta, ka baigi labi saprogrammēts. Tāpat kā ar adaptīvajām automātiskajām kārbām. Kārba pielāgojas dzinēja darbībai, adaptējas, bet čipotājs stāsta, ka saprogrammējis kārbu, kuru neviens cits pasaulē neprogrammē. :D Es par tevi to nestāstu. tas ir tikai, piemērs.
Tajā pat laikā tas ir pilnīgi saprotams, ka izņemot to veco korķi no izpūtēja auto 100% paliks atsaucīgāks. Protams, uz CR dzinēja ar 22 000km nobraukumu to praktiski nejūt, jo tāpat tur viss bija labi.
Pēdējo reizi labojis Kaross - 2014/Apr/08, 14:09, labots 1 reizi.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: DPF filtrs (cieto daļiņu filtrs)

Atbildēt Jonix » 2014/Feb/10, 23:58

nu beidz, es tiešām neticu, katrā gadījumā tas būtu ļoti dīvaini, ja tu neesi salīdzinājis lambdas u.c. uzstādījumus vienādām automašīnām ar un bez kvēpu filtriem no rūpnīcas.
Tipisks piemērs, BMK dzinējs - 3.0tdi no A6 C6 ar 224zs jaudu. Bonusā vēl var piemest ASB dzinēju, kuram ir 233zs jauda un var būt citādāks kvēpu filtra bundulis. Dēļ nelielās jaudas atšķirības var nesalīdzināt WOT rādījumus, bet pietiek ar kruīza režīmā izmantotiem rādījumiem.
Tieši tas pats ir ar turbo spiedienu, augstāk minētajos gadījumos ar korekciju priekš turbo spiediena. Dēļ kvēpu filtra izmainās dzinēja efektivitāte, principā, stehiometriskais koeficients, līdz ar to pārsvarā gadījumu ir koriģēts turbīnas spiediens pie vienādiem nosacījumiem.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: DPF filtrs (cieto daļiņu filtrs)

Atbildēt smudo » 2014/Mai/01, 17:09

smudo rakstīja:Vēlos padalīties ar info, varbūt kādam noder. Objekts - VW ar 2,0tdi cr dzinēju, noskrējiens 22t km, ar pārprogrammētu vadības bloku pie nepilniem 10t km. Eksperimenta nolūkā tika izņemts DPF ar katalizatoru un korekti izprogrammets - vietā tika uzlikta 2,0 tdi truba bez DPF. DPF ar trubu netika graizīts, lai varētu pēctam uzlikt atpakaļ, kad būs vajadzība.

Secinājumi. Patēriņš brīžos, kad nenotiek DPF reģenerācija, praktiski mainījies ļoti maz, ja vispār. Jaudas ziņā arī efekts minimāls, ar vestibulārajiem orgāniem nemanāms :) Subjektīvi šķiet, ka diapazonā 2,5 - 4,5 t apgr./min dzinējs griežas nedaudz vieglāk, kas ir loģsiki. Tā kā oriģināli trubai nāk tikai viens rezonātors/bundulis, tad auto pēc DPF izņemšanas ir kļuvis jūtami skaļāks. Pārējos secinājumus katrs var izdarīt pats. Ir vēl pāris novērojumi, bet par tiem te nerakstīšu :)


Neliels update. Nesen tika uzlikts jauns aftermarket katalizators (MagnaFlow). A/m palika nedaudz klusāka un dīzelim raksturīgā sēra smaka ir samazinājusies, praktiski gandrīz vairs nejūt. Redzēs, ko augustā dīleris teiks, kad dzīšu uz pirmo apkopi :)
Lietotāja avatars
smudo
 
Atbildes: 32
Pievienojies: 2012/Jūn/09, 13:13
Braucu ar: CC
Dzinējs: 2.0 TDI

Re: DPF filtrs (cieto daļiņu filtrs)

Atbildēt cafe1 » 2014/Mai/05, 10:51

Jonix un Kaross - jautājums spečukiem - cik pie jums izmaksātu Mercedes ML320 CDi, 2006, DPF kvēpu filtra izņemšana ar pārprogrammēšanu? Vai tādiem jau esat darījuši, un varat ar garantiju teikt, ka viss būs OK? mani servisā sabaidīja, ka var būt ilgas problēmas, jo DPF izņēmšana izsauc ķēdi ar sekām sensoros, vadības blokā un rezultātā dzinēji tiekot mesti Limp modē (avārijas režīmā) un kļūdas un servisu apmeklējumi neizbēgami...

Paldies!
cafe1
Nepieredzējis lietotājs
 
Atbildes: 1
Pievienojies: 2014/Mai/03, 14:15
Braucu ar: ml320

Re: DPF filtrs (cieto daļiņu filtrs)

Atbildēt ursus » 2014/Mai/05, 13:00

Izņemot DPF es sapratu,ka automātiski tas tiek aizstāts ar kādu no skaņas slāpētājiem/rezanatoriem.Atstāt tur -taisnu- trubu man liekas muļķīgi.
ursus
 
Atbildes: 339
Pievienojies: 2013/Sep/27, 16:20
Braucu ar: B6
Dzinējs: CBAB(+jonix)

Re: DPF filtrs (cieto daļiņu filtrs)

Atbildēt martins23 » 2014/Mai/05, 13:03

Cik tur taisnība, ka tam vis izņemtajam būs jābūt atpakaļ, ja paredzēts no ražotāja?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Lietotāja avatars
martins23
 
Atbildes: 252
Pievienojies: 2006/Aug/27, 14:58
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: vw bora variant pd150

Re: DPF filtrs (cieto daļiņu filtrs)

Atbildēt Kaross » 2014/Mai/05, 20:51

cafe1 rakstīja:Jonix un Kaross - jautājums spečukiem - cik pie jums izmaksātu Mercedes ML320 CDi, 2006, DPF kvēpu filtra izņemšana ar pārprogrammēšanu? Vai tādiem jau esat darījuši, un varat ar garantiju teikt, ka viss būs OK? mani servisā sabaidīja, ka var būt ilgas problēmas, jo DPF izņēmšana izsauc ķēdi ar sekām sensoros, vadības blokā un rezultātā dzinēji tiekot mesti Limp modē (avārijas režīmā) un kļūdas un servisu apmeklējumi neizbēgami...

Paldies!



var izprogrammēt. Muļķības tev tur stāsta. Ja taisa kreisajos kaktu servisos, tad šādas problēmas parādās. Citādi viss tur notiek kā tam būtu jānotiek.
Ir tādi taisīti. dzinējs identisks.
https://www.facebook.com/KarossChip/pho ... nt_count=1
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dzinējs

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi