edgero » 2014/Nov/19, 7:54
Nu principā lieta tāda ka mašīna slikti leca vēsajā laikā,aizdzinu uz diagnostiku,tur parāda ka farsunkas lej nevis smidzina,ok nomainiju,itkā viss bija pēc tam labi,bet tikko paliek siltāks virs +2 tā jāsāk zāģēt!Iesākumā bija 2-4 sek,beigās bija lidz pat 10sek!Jāzāģē tad kad mašīna ir vismaz dažas stundas atstāvējusi.Pēdējo mēnešu laikā palika ar vien trakāk,aizdzinu pie dīzelista,tika pārbaudīts viss,sveces,vadi,kompis,pārregulēts sūknis,aizdedze,sūknim vārsts, bet palika vēl trakāk,tagad jau jāzāģē katru reizi kad šķil klāt,kaut vai noslāpē un šķil!Tagad pie mazā mīnusa vispār motors knapi dzīvs,pat starteriš kaut kā gausi sāk motoru ievilkt!Beigās viņš pasaka ka man kompresija 2 cilindros ir švaka un lētāk esot nomainīt motoru jo šitā koda motori remontējas dārgi!Viena dīvainība ko es nesaprotu ir tas ka citreiz mašīna pielec no pusapgrieziena,bet cik zinu ja sudīga kompresija tad viņš nelektu ne siltā ne aukstā laikā?!?!Mošk sūkņa defekts??Nav gadijies ar ko tādu saskarties?Varbūt ir ko ieteikt???