pasatas rakstīja:Par to brake cleaner nopietni? Varu rīt nopirkt un iepūst, a ko tas dos ja tas motors ar to klīneri pieleks?Kaut ko varēs secināt?
pasatas rakstīja:Nu bet runa jau iet par slāpēšanas klapi nevis vārstu, ja startējot tā klape veras ciet to dīzeli nepalaidīs. Pirmajiem pd līdz 3BZYE350001 sūknis bākā nenāk, nez vai es 10 gadus būtu nobraucis, ja bez viņa nevarētu iztikt.
mist rakstīja:pasatas rakstīja:Nu bet runa jau iet par slāpēšanas klapi nevis vārstu, ja startējot tā klape veras ciet to dīzeli nepalaidīs. Pirmajiem pd līdz 3BZYE350001 sūknis bākā nenāk, nez vai es 10 gadus būtu nobraucis, ja bez viņa nevarētu iztikt.
Par to klapi runājot tur 100% jābūt kļūdai, ja viņa nestrādā. Bet princips kā viņa strādā ir otrādi, papēti - atspere visu laiku viņu mehāniski tur vaļā un tikai slāpējot vakums viņu aizver ciet. Paziņa brauc ar tādu kļūdu jau 5 gadus tā kā diez vai tas ietekmēs lekšanu. tas gan tdi 110z/s motors un tā klape atrodas atsevišķi, nevis kā PD kopā ar EGR. Brauc tik uz šrotu pēc cita tandēma ?
mist rakstīja:pasatas rakstīja:Nu bet runa jau iet par slāpēšanas klapi nevis vārstu, ja startējot tā klape veras ciet to dīzeli nepalaidīs. Pirmajiem pd līdz 3BZYE350001 sūknis bākā nenāk, nez vai es 10 gadus būtu nobraucis, ja bez viņa nevarētu iztikt.
Par to klapi runājot tur 100% jābūt kļūdai, ja viņa nestrādā. Bet princips kā viņa strādā ir otrādi, papēti - atspere visu laiku viņu mehāniski tur vaļā un tikai slāpējot vakums viņu aizver ciet. Paziņa brauc ar tādu kļūdu jau 5 gadus tā kā diez vai tas ietekmēs lekšanu. tas gan tdi 110z/s motors un tā klape atrodas atsevišķi, nevis kā PD kopā ar EGR. Brauc tik uz šrotu pēc cita tandēma ?
ajms rakstīja:ps Vienā laikā uzrakstījām
Ko tā sprausla rādīja? Tāpēc jau vajag to vadu uzreiz pieslēgt,tā var pus auto izjaukt.