VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Problēma ar 1.9TDI PD dzinēju

Dzinējs

Problēma ar 1.9TDI PD dzinēju

Problēmas un remonts
Reklāma
 

Re: Problēma ar 1.9TDI PD dzinēju

Atbildēt pasatas » 2016/Apr/03, 20:59

Par to brake cleaner nopietni? Varu rīt nopirkt un iepūst, a ko tas dos ja tas motors ar to klīneri pieleks?Kaut ko varēs secināt?
Lietotāja avatars
pasatas
 
Atbildes: 229
Pievienojies: 2006/Sep/25, 20:27
Atrašanās vieta: Rīgas rajons
Braucu ar: Quattro
Dzinējs: 2.3E

Re: Problēma ar 1.9TDI PD dzinēju

Atbildēt ajms » 2016/Apr/03, 21:14

pasatas rakstīja:Par to brake cleaner nopietni? Varu rīt nopirkt un iepūst, a ko tas dos ja tas motors ar to klīneri pieleks?Kaut ko varēs secināt?


Tu tik vari pārbaudīt vai pielec uz mirkli, vairs neko.Nu start engine vēl var pūst.
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: Problēma ar 1.9TDI PD dzinēju

Atbildēt pasatas » 2016/Apr/04, 13:36

Šodien nomainīju dd filtru un atvienoju slāpēšanas klapei vakumtrubu,nekādas izmaiņas, pie vagcom vēl neesmu ticis.
Lietotāja avatars
pasatas
 
Atbildes: 229
Pievienojies: 2006/Sep/25, 20:27
Atrašanās vieta: Rīgas rajons
Braucu ar: Quattro
Dzinējs: 2.3E

Re: Problēma ar 1.9TDI PD dzinēju

Atbildēt mist » 2016/Apr/04, 16:51

PD dzinējiem tak nav nekādas slāpēšanas vārsta kā vecajiem tdi sūknī bija. Tas ko tur atvienoji vienkārši aizver ieplūdi lai vieglāk noslāpst. Un vispār 1. reizi dzirdu ka PD ir bez sūkņa bākā... :hohol: Tad jau iznāk ja bez viņa var iztikt tandēmniekam būtu jāuzpumpē a tas vienkārši beidzot sadilis...? Kā ar ar pretvārstu degvielas vados, varbūt tas laiž garam?
mist
 
Atbildes: 1550
Pievienojies: 2008/Mar/12, 0:47
Braucu ar: 1.9 tdi AVB powered by INC

Re: Problēma ar 1.9TDI PD dzinēju

Atbildēt pasatas » 2016/Apr/04, 18:59

Nu bet runa jau iet par slāpēšanas klapi nevis vārstu, ja startējot tā klape veras ciet to dīzeli nepalaidīs. Pirmajiem pd līdz 3BZYE350001 sūknis bākā nenāk, nez vai es 10 gadus būtu nobraucis, ja bez viņa nevarētu iztikt.
Lietotāja avatars
pasatas
 
Atbildes: 229
Pievienojies: 2006/Sep/25, 20:27
Atrašanās vieta: Rīgas rajons
Braucu ar: Quattro
Dzinējs: 2.3E

Re: Problēma ar 1.9TDI PD dzinēju

Atbildēt pasatas » 2016/Apr/04, 19:03

Rīt pieslēgšu pie vada, meistars teica ka esot mērījis tandēmniekiem spiedienu, šim esot manometrs, tad jau redzēs.
Lietotāja avatars
pasatas
 
Atbildes: 229
Pievienojies: 2006/Sep/25, 20:27
Atrašanās vieta: Rīgas rajons
Braucu ar: Quattro
Dzinējs: 2.3E

Re: Problēma ar 1.9TDI PD dzinēju

Atbildēt mist » 2016/Apr/05, 12:25

pasatas rakstīja:Nu bet runa jau iet par slāpēšanas klapi nevis vārstu, ja startējot tā klape veras ciet to dīzeli nepalaidīs. Pirmajiem pd līdz 3BZYE350001 sūknis bākā nenāk, nez vai es 10 gadus būtu nobraucis, ja bez viņa nevarētu iztikt.

Par to klapi runājot tur 100% jābūt kļūdai, ja viņa nestrādā. Bet princips kā viņa strādā ir otrādi, papēti - atspere visu laiku viņu mehāniski tur vaļā un tikai slāpējot vakums viņu aizver ciet. Paziņa brauc ar tādu kļūdu jau 5 gadus tā kā diez vai tas ietekmēs lekšanu. tas gan tdi 110z/s motors un tā klape atrodas atsevišķi, nevis kā PD kopā ar EGR. Brauc tik uz šrotu pēc cita tandēma ?
mist
 
Atbildes: 1550
Pievienojies: 2008/Mar/12, 0:47
Braucu ar: 1.9 tdi AVB powered by INC

Re: Problēma ar 1.9TDI PD dzinēju

Atbildēt raimiz » 2016/Apr/05, 14:46

mist rakstīja:
pasatas rakstīja:Nu bet runa jau iet par slāpēšanas klapi nevis vārstu, ja startējot tā klape veras ciet to dīzeli nepalaidīs. Pirmajiem pd līdz 3BZYE350001 sūknis bākā nenāk, nez vai es 10 gadus būtu nobraucis, ja bez viņa nevarētu iztikt.

Par to klapi runājot tur 100% jābūt kļūdai, ja viņa nestrādā. Bet princips kā viņa strādā ir otrādi, papēti - atspere visu laiku viņu mehāniski tur vaļā un tikai slāpējot vakums viņu aizver ciet. Paziņa brauc ar tādu kļūdu jau 5 gadus tā kā diez vai tas ietekmēs lekšanu. tas gan tdi 110z/s motors un tā klape atrodas atsevišķi, nevis kā PD kopā ar EGR. Brauc tik uz šrotu pēc cita tandēma ?


Es savam 110 zs AFN vispar tadu klapi neesmu pamanijis, kur vinja nak, jeb afn tada nemaz nenak. Vnk interese.
raimiz
 
Atbildes: 602
Pievienojies: 2013/Jan/21, 0:18
Braucu ar: passat 1.9tdi 110hp
Dzinējs: 1.9

Re: Problēma ar 1.9TDI PD dzinēju

Atbildēt shprika » 2016/Apr/05, 15:20

Mist pareizi tu doma,bet padoma kas notiek ja kaut kada iemesla pec vakuma kanals paliek valja,isais sailenoida,vai vienkarshi iepuvis,kamer miera klape valja,ka sac kurbulet vakumpumpis pievelk klapi ciet,motors skabekli nedabu un nelec,bet uzsitiens ir jo klape bija valja kad saki griest,pd vai ne pd ap gadsimta sakumu konstrukcija tur vienada.
Lietotāja avatars
shprika
 
Atbildes: 1301
Pievienojies: 2007/Okt/22, 20:26
Atrašanās vieta: Irija,CoTipperary
Braucu ar: audi quattro ar čipsiti.
Dzinējs: 1.9 Tdi(AVF)

Re: Problēma ar 1.9TDI PD dzinēju

Atbildēt pasatas » 2016/Apr/05, 15:23

mist rakstīja:
pasatas rakstīja:Nu bet runa jau iet par slāpēšanas klapi nevis vārstu, ja startējot tā klape veras ciet to dīzeli nepalaidīs. Pirmajiem pd līdz 3BZYE350001 sūknis bākā nenāk, nez vai es 10 gadus būtu nobraucis, ja bez viņa nevarētu iztikt.

Par to klapi runājot tur 100% jābūt kļūdai, ja viņa nestrādā. Bet princips kā viņa strādā ir otrādi, papēti - atspere visu laiku viņu mehāniski tur vaļā un tikai slāpējot vakums viņu aizver ciet. Paziņa brauc ar tādu kļūdu jau 5 gadus tā kā diez vai tas ietekmēs lekšanu. tas gan tdi 110z/s motors un tā klape atrodas atsevišķi, nevis kā PD kopā ar EGR. Brauc tik uz šrotu pēc cita tandēma ?


Tepat cilvēks augstāk rakstija,ka viņam dēļ bojāta elektromagnētiskā vārsta slāpēšanas klape vērās ciet startējot,tāpēc nevarēja pielaist to dīzeli.Tikai tāpēc es norāvu tai klapei vakumtrubu lai zinātu,ka viņa stāv vaļā kad startēju.
Lietotāja avatars
pasatas
 
Atbildes: 229
Pievienojies: 2006/Sep/25, 20:27
Atrašanās vieta: Rīgas rajons
Braucu ar: Quattro
Dzinējs: 2.3E

Re: Problēma ar 1.9TDI PD dzinēju

Atbildēt pasatas » 2016/Apr/05, 19:39

Šodien aizvilku pasātu pie vietējā meistara,meistars kādu laiku kautko ņēmies ar atgaisošanu utt.,beigās auto pielecis uz trīs stobriem,pēc brīža uz visiem četriem,nomērijis tandēmniekam spiedienu,viss esot čiki.Auto pagaidām lec bez problēmām.Kompis uzrādijis vienu pusbeigtu sprauslu.Beigta sprausla var taisīt šitos jokus ar nepielaišanu?Sāku štukot vai tas tandēmsūknis vispār bija pie vainas,jo pirmoreiz kad auto noslāpa un mēs viņu aizvilkām pie čoma,mēs to motoru pielādām ar veco tandēmsūkni,tāpat pieleca uz trijiem pēc brīža uz visiem stobriem,pēctam leca no pus apgrieziena itkā nekas nebūtu bijis.Nolēmām ka tandēmnieks aizdomīgs un nomainijām.Ar jauno(lietoto)tandēmsūkni auto tāpat pieleca no pus apgrieziena,bet tai sūkī tak nebija ne piles degvielas?
Lietotāja avatars
pasatas
 
Atbildes: 229
Pievienojies: 2006/Sep/25, 20:27
Atrašanās vieta: Rīgas rajons
Braucu ar: Quattro
Dzinējs: 2.3E

Re: Problēma ar 1.9TDI PD dzinēju

Atbildēt ajms » 2016/Apr/05, 19:42

Ir tā, ka šiem PD ir arī bez sūkņā.Bez sūkņa ir arī 1,2 un 1,4tdi PD dzinēji.
Iespējams, ka tas tandēmsūknis, ko uzliki arī ir beigts...Salīdzini vispār kodus vai nav kāds cits uzlikts.Nav vienalga kādu liek.
Bet...nedēļa ir pagajusi ,bet vads VCDS nav pieslāgts...
Un jādabūn, lai tas dzinējs darbojās ,kaut uz 1 cilindra mazliet,kad vadu pieslēdz.
Ja nav skaidrs ar klapi,tad tai jābūt vaļā,kaut piespiedus ,tad ir jarūc.Es jau teicu ,ka ieplūdi var visu noņmet un tapat leks/darbosies tas dzinējs.
Grūti jau šitā apskaidrot ,te visu uzbūvi var sarakstīt bezjēgā ,ir jau kautkāda secība kā to visu parbauda ;)
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: Problēma ar 1.9TDI PD dzinēju

Atbildēt ajms » 2016/Apr/05, 19:44

ps Vienā laikā uzrakstījām ;)
Ko tā sprausla rādīja? Tāpēc jau vajag to vadu uzreiz pieslēgt,tā var pus auto izjaukt.
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: Problēma ar 1.9TDI PD dzinēju

Atbildēt pasatas » 2016/Apr/05, 20:09

Par to sprauslu uzjautāšu rīt, auto pa nakti paliks servisā, rīt vēl meistars pamocīs to dīzeli.
Lietotāja avatars
pasatas
 
Atbildes: 229
Pievienojies: 2006/Sep/25, 20:27
Atrašanās vieta: Rīgas rajons
Braucu ar: Quattro
Dzinējs: 2.3E

Re: Problēma ar 1.9TDI PD dzinēju

Atbildēt pasatas » 2016/Apr/05, 20:14

ajms rakstīja:ps Vienā laikā uzrakstījām ;)
Ko tā sprausla rādīja? Tāpēc jau vajag to vadu uzreiz pieslēgt,tā var pus auto izjaukt.

Vajadzēja uzreiz vilkt to mironi pie tevis, sen jau rūcētu :lol:
Lietotāja avatars
pasatas
 
Atbildes: 229
Pievienojies: 2006/Sep/25, 20:27
Atrašanās vieta: Rīgas rajons
Braucu ar: Quattro
Dzinējs: 2.3E

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dzinējs

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi