pasatas rakstīja:ajms rakstīja:ps Vienā laikā uzrakstījām
Ko tā sprausla rādīja? Tāpēc jau vajag to vadu uzreiz pieslēgt,tā var pus auto izjaukt.
Vajadzēja uzreiz vilkt to mironi pie tevis, sen jau rūcētu
ajms rakstīja:pasatas rakstīja:ajms rakstīja:ps Vienā laikā uzrakstījām
Ko tā sprausla rādīja? Tāpēc jau vajag to vadu uzreiz pieslēgt,tā var pus auto izjaukt.
Vajadzēja uzreiz vilkt to mironi pie tevis, sen jau rūcētu
Ja tā sprausla nestrādā un rāda 2,99 ,pēc tam stradā,nestradā,tad varbūtība ir, ka uz sprauslas stekerim nav kontakta.Nu tad uz kompi jāčeko stradā /nestrāda.Izplatīta paradība.Bet uz 3 cilindiem diezgan labi ir jālec.
pasatas rakstīja:Ziņojums no meistara-šorīt pasāts pielecis no pusapgrieziena un uzreiz uz visiem podiem,piespraudis vadu-visām sprauslām rādijumi ok,arī tai kurai vakar nebija ok.Pārbaudijis pretvārstu to kas iesprausts abratkas šļaukā-ok,spiediens tandēmsūknim-ok,kāpēc tas pd neleca hvz.Piedāvāja nomainīt blīves sprauslām(nu remkomplektus),teicu lai maina.Nomainīs,saregulēs tad jāmēģina braukt varbūt gļuks pazudīs.
ajms rakstīja:pasatas rakstīja:Ziņojums no meistara-šorīt pasāts pielecis no pusapgrieziena un uzreiz uz visiem podiem,piespraudis vadu-visām sprauslām rādijumi ok,arī tai kurai vakar nebija ok.Pārbaudijis pretvārstu to kas iesprausts abratkas šļaukā-ok,spiediens tandēmsūknim-ok,kāpēc tas pd neleca hvz.Piedāvāja nomainīt blīves sprauslām(nu remkomplektus),teicu lai maina.Nomainīs,saregulēs tad jāmēģina braukt varbūt gļuks pazudīs.
Un ja ies un nekas vairs neuzpeldēs,tad vaina varētu būt bijusi filtrā,jo kaut kur teici, ka bija arī uz 1 vai 2 cilindra tipa strādājis,degviela trūkst un vnk stradā haotiski.
pasatas rakstīja:ajms rakstīja:pasatas rakstīja:Ziņojums no meistara-šorīt pasāts pielecis no pusapgrieziena un uzreiz uz visiem podiem,piespraudis vadu-visām sprauslām rādijumi ok,arī tai kurai vakar nebija ok.Pārbaudijis pretvārstu to kas iesprausts abratkas šļaukā-ok,spiediens tandēmsūknim-ok,kāpēc tas pd neleca hvz.Piedāvāja nomainīt blīves sprauslām(nu remkomplektus),teicu lai maina.Nomainīs,saregulēs tad jāmēģina braukt varbūt gļuks pazudīs.
Un ja ies un nekas vairs neuzpeldēs,tad vaina varētu būt bijusi filtrā,jo kaut kur teici, ka bija arī uz 1 vai 2 cilindra tipa strādājis,degviela trūkst un vnk stradā haotiski.
Atgriezīšu to veco filtru un paskatīšos kas tur iekšā,kautgan es tās šļaukas kas no filtra iet uz bāku bāzu pudelē,startējot dd gāja uz sūkni un pa abratku nāca atpakaļ pudelē,tam itkā vajadzētu nozīmēt ka filtrs laiž cauri.
pasatas rakstīja:Auto no servisa savākšu rītvakar vai parīt, tad jau redzēs, ar ko tas viss beigsies. Ja pie vainas tiešām bija aizaudzis filtrs, tad man jāiet stūrī nokaunēties, parasti jau degvielas sistēmas remontu sāk ar filtru maiņu. Ps. DD filtru mainu katru reizi mainot eļļu.
ajms rakstīja:pasatas rakstīja:Auto no servisa savākšu rītvakar vai parīt, tad jau redzēs, ar ko tas viss beigsies. Ja pie vainas tiešām bija aizaudzis filtrs, tad man jāiet stūrī nokaunēties, parasti jau degvielas sistēmas remontu sāk ar filtru maiņu. Ps. DD filtru mainu katru reizi mainot eļļu.
Filtram ražotājs? Neesi ūdeni/kondensātu dabūjis?Kreisā degviela?
raimiz rakstīja:ajms rakstīja:pasatas rakstīja:Auto no servisa savākšu rītvakar vai parīt, tad jau redzēs, ar ko tas viss beigsies. Ja pie vainas tiešām bija aizaudzis filtrs, tad man jāiet stūrī nokaunēties, parasti jau degvielas sistēmas remontu sāk ar filtru maiņu. Ps. DD filtru mainu katru reizi mainot eļļu.
Filtram ražotājs? Neesi ūdeni/kondensātu dabūjis?Kreisā degviela?
Butu lieli minusi tagad, tad varetu domat ka sudigas kvalitates degviela, un parafins filtra sakrajies.