VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - TDI problēmas

Dzinējs

TDI problēmas

Problēmas un remonts
Reklāma
 

Re: TDI problēmas

Atbildēt Kaross » 2013/Aug/20, 21:06

kā izpaudās motora mazgāšana?
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: TDI problēmas

Atbildēt raivizz » 2013/Aug/20, 23:10

Mazgāju kārtīgi visus stūrus, laikam pie vainas bija mitrums,kas ticis pie vadības bloka vadiem,itkā pagaidām viss ok,bet bija apgriezieni - 1100, un panelī mirgoja kvēlsveču lampiņa, pēc ~ 30 sekunžu padarbināšanas
Lietotāja avatars
raivizz
 
Atbildes: 23
Pievienojies: 2011/Apr/25, 22:34
Braucu ar: b

Re: TDI problēmas

Atbildēt Kaross » 2013/Aug/21, 0:20

skaidrs. Es sākumā ne tā sapratu.
motortelpu mazgāji tātad.
1100rpm ir tad, kad nestrādā gāzes pedālis. Tev pat sāka mirgot kvēlsvece, kas nozīmē ka ir kļūda vadības blokā. Slēdz klāt pie kompja!
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: TDI problēmas

Atbildēt raivizz » 2013/Aug/21, 0:27

Skaidrs, būs jadomā kā tikt pie kopmja, jo tikko pabraucot atkal tas parādijās - 1100 apgriezieni vislaik, vienīgi kruīzkontrole iet, ar to var braukt..
Lietotāja avatars
raivizz
 
Atbildes: 23
Pievienojies: 2011/Apr/25, 22:34
Braucu ar: b

Re: TDI problēmas

Atbildēt marle » 2016/Jan/19, 20:54

Ielīdīšu šeit ar savu sāpi...
Auto ir 1996 T4 ar 2.5 TDI ACV dzinēju.
Ir problēmas ar iesmidzināšanas momenta noregulēšanu, respektīvi, ieregulēts moments vienā brīdī pamatīgi izregulējas; šodien pārbaudīju visas metkas zobenei, ar indikatoru saregulēju sūkni, visi skriemeļi pievilkti, piešķīlās negribīgi, bet rūca ok, nekādu īpašu dūmu nebija; mēģināju daudz maz uzsildīt, lai pačekotu momentu ar vcds, divas reizes noslāpa pats no sevis, no jauna iedarbināt bija grūti, pieleca ar baltiem dūmiem, bet tad atkal aizgāja normāli. Kad bija jau daudz maz uzsilis, slēdzos klāt ar vcds, moments rādījās ok un tad noslāpa trešo reizi(moments vcds rādījās krietni pa agru(noslāpušam)) pēc, kuras iedarbināt bija praktiski neiespējami - kamēr vēl bija silts knapi pieleca un strādāja tikai tukšgaitā ar gāzi grīdā un pamatīgiem baltiem dūmiem plus parādījās kļūda:
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent

Auksts nelec vairs vispār. Vēl rādās viena neizdzēšama kļūda:
01242 - Output Stages in Control Module
30-00 - Open or Short to Plus

Varbūt ir kāda idejas, kurā virzienā sklatīties? :roll:
Lietotāja avatars
marle
 
Atbildes: 762
Pievienojies: 2005/Jan/10, 19:31
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Hondu

Re: TDI problēmas

Atbildēt Xplod » 2016/Jan/19, 21:15

es pārbaudītu vadus kas iet no vadības bloka uz motoru
Haldex remonts,diagnostika
Webasto remonts,diagnostika
mob 2 6 3 8 0 0 2 8
Lietotāja avatars
Xplod
 
Atbildes: 4153
Pievienojies: 2004/Jan/06, 19:02
Atrašanās vieta: Kuldiga
Braucu ar: SEAT Alhambra
Dzinējs: 2.0 CR TDI DSG

Re: TDI problēmas

Atbildēt immens » 2016/Jan/19, 22:18

2,5 bija kautkādi pigori ka vajadzēja sūknim zobsiksnu likt pa vienu zobu nepareizi . Neatceros tik vai agrāk vai vēlāk.
Lietotāja avatars
immens
 
Atbildes: 571
Pievienojies: 2011/Jūl/15, 1:02
Atrašanās vieta: Bēne
Braucu ar: mk1 Caddy, Passat B5 Syncro
Dzinējs: 1,9TDI , 1,9TDI

Re: TDI problēmas

Atbildēt lauriko » 2016/Jan/20, 10:08

Sūknī regulators čakarējas!
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
AUTOSTIKLI
www.StikluMeistars.lv
Lietotāja avatars
lauriko
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 5903
Pievienojies: 2007/Jūn/11, 11:38

Re: TDI problēmas

Atbildēt marle » 2016/Jan/20, 12:24

Cik sarežģīta lieta? Jāņem nost sūknis un jādod kaut kur remontēt?
Lietotāja avatars
marle
 
Atbildes: 762
Pievienojies: 2005/Jan/10, 19:31
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Hondu

Re: TDI problēmas

Atbildēt ajms » 2016/Jan/20, 13:18

marle rakstīja:Cik sarežģīta lieta? Jāņem nost sūknis un jādod kaut kur remontēt?


Mēs tos uz Bosch dīzeļcentru vedam.
A jus ziniet kurā grupā un kā jāskatās moments?Varbūt nepareizi skataties...

ps Visčakarīgakie sūkņi ir 2,5tdi(to gadu līdz 2004).Labi ,ka tādi auto/dzineji pazūd jau...
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: TDI problēmas

Atbildēt Kaross » 2016/Jan/20, 13:35

Parasts VP37 sūknis. Nekas tur čakarīgs nav un jāved uz dīzeļcentru arī nav. Sliktākajā gadījumā var samainīt to regulatoru sūkņa apakšā, sānā. No jebkura 1.9TDI sūkņa derēs.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: TDI problēmas

Atbildēt marle » 2016/Jan/22, 12:24

Paldies vīri par palīdzību, vaina bija vados pie štekera, pie sūkņa, pie N108 vārsta, diviem vadiem bija norīvējusies izolācija un skārās kopā; vadus sakopu un visas kļūdas arī prom
Attēls
Lietotāja avatars
marle
 
Atbildes: 762
Pievienojies: 2005/Jan/10, 19:31
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Hondu

Re: TDI problēmas

Atbildēt nin2 » 2016/Jūn/28, 12:10

Man ir tāds čujs, ka savas TDI problēmas jāpamēģina risināt "no otra gala" :)

Jautājums - kādi ir simptomi nosprostotam izpūtējam un vai atbilst šādiem (kādi ir manā gadījumā):
1) jaudas zudums, palielināts degvielas patēriņš, sevišķi dzinējam uzkarstot
2) tukšgaitā uzgāzējot, dzinējam strauji nokrīt apgriezieni (liekas, ka straujāk nekā normālā gadījumā TDI vajadzētu)
3) izplūdes smaķeles motortelpas rajonā
4) "pieklusināta" izpūtēja skaņa tukšgaitā, dobja gaitā (nu šis arī ir visai subjektīvi, bet tā man šķiet)
nin2
 
Atbildes: 679
Pievienojies: 2010/Nov/27, 23:37
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: touran

Re: TDI problēmas

Atbildēt ajms » 2016/Jūn/28, 13:23

nin2 rakstīja:Man ir tāds čujs, ka savas TDI problēmas jāpamēģina risināt "no otra gala" :)

Jautājums - kādi ir simptomi nosprostotam izpūtējam un vai atbilst šādiem (kādi ir manā gadījumā):
1) jaudas zudums, palielināts degvielas patēriņš, sevišķi dzinējam uzkarstot
2) tukšgaitā uzgāzējot, dzinējam strauji nokrīt apgriezieni (liekas, ka straujāk nekā normālā gadījumā TDI vajadzētu)
3) izplūdes smaķeles motortelpas rajonā
4) "pieklusināta" izpūtēja skaņa tukšgaitā, dobja gaitā (nu šis arī ir visai subjektīvi, bet tā man šķiet)

pačeko -Egr trubu blīvējumi(+goftŗētā truba),savienojumos būs nokvēpis,te būs izplūdes gāzu smaka
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: TDI problēmas

Atbildēt nin2 » 2016/Jūn/28, 13:30

Man nava EGRs, abi gali aiztaisīti ar “pilnajām” metāla blīvēm. Apkvēpušas tās ap malām it kā nav. Turklāt simptomi ļoti līdzīgi jau ar 2.turbīnu.
nin2
 
Atbildes: 679
Pievienojies: 2010/Nov/27, 23:37
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: touran

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dzinējs

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi