Alien rakstīja:pie mums tūlīt ņems un visu sakārtos
tāpat kā būs daudz un labi ceļi
un nebūs urlas kas pa ceļu brauc krustu šķērsu
un nebūšot arī pitarasi kas apdzen un liek pa bremzēm lai tev priekšā varētu lēnām nogriezties uz sānceļa
a un vēl viena tante teica ka izšaušot arī tos kas pa šoseju 60 km/h velkas
Scirocco GTX rakstīja:ac rakstīja:pie skujas, mūkusalas aplis, pa trešo iet 80km/h.. dažbrīd izslīd pakaļtilts, esmu arī sagrizies uzreiz aiz nobrauktuves uz mūkusalas ielu, kas iet uz vanšu pusi
Esmu to apli izbraucis pec odometra 105-110 km/h naktii un kad nav neviena auto. Kranu staipu
Aiz taas nobrauktuves kautkaa visproblematiskaak arii bija Tad vel bija zelta laiki ar KW Variant 2 piekari.
Spam
Brand rakstīja:nu, manuprāt, šajā gadījumā tolerantāka braukšana ne vienmēr būs tā drošākā, kā tas ir braucot pa 1. joslu.
kāpēc?
pieņemsim, ka es braucu pa to otro joslu, viens īpatnis uzsāk braukt pa pirmo, kad es pa apli braucu uz 60-70. pieņemsim, ka attālums starp mani un īpatni ir niecīgs, pieņemsim aŗi, ka īpatnim ir neslikts auto ar nesliktu rāvienu.
tad seko iespējamās problēmas. nākamajā krustā man jāgriežas, bet bembis ir man pa labai rokai blakus jau. bīstamības rodas, ja:
1) es pielienu bembim priekšā gar pašu purnu (labākajā gadījumā) un izdzirdu visādu bļ*, na*uj utt.(sliktākajā gadījumā sadursme)
2) aiz bembja rinda auto, kas jau ieskrējušies (pieņemsim bmw klubs kaut kāds). sanāks stāvēt, jo priekšroka taču viņiem. (ko dažs labs var nepamanīt man aiz muguras)
domu sapratāt.
rezumē, lai pa apli varētu normāli pabraukt vajag būt ne tikai labam šoferim, kas labi orientējas spoguļos, bet ARĪ labam auto ar rīcībspēju (kad vajag uzspiest, tad jāvar).
es ar savu 1.4 braucu un braukšu pa 1. joslu. tāpat ātrāk par 60 es aplī nebraucu.
p.s. iztiksim bez apvainojumiem. /tikai manas domas par konkrēto tēmu/
Brainless rakstīja:Kad man vajag tikt labajā joslā, lai izietu no apļa, es veicu maģisku darbību - parādu pagriezienu! Un mani palaiž! Tieši tāpat es palaižu kādu, kas pa vēlu pamodies, ka grib iet ārā no apļa. Pamēģiniet šo kārtību, diezgan atvieglo braukšanu pa apli.
Brand rakstīja:nu, manuprāt, šajā gadījumā tolerantāka braukšana ne vienmēr būs tā drošākā, kā tas ir braucot pa 1. joslu.
kāpēc?
pieņemsim, ka es braucu pa to otro joslu, viens īpatnis uzsāk braukt pa pirmo, kad es pa apli braucu uz 60-70. pieņemsim, ka attālums starp mani un īpatni ir niecīgs, pieņemsim aŗi, ka īpatnim ir neslikts auto ar nesliktu rāvienu.
tad seko iespējamās problēmas. nākamajā krustā man jāgriežas, bet bembis ir man pa labai rokai blakus jau. bīstamības rodas, ja:
1) es pielienu bembim priekšā gar pašu purnu (labākajā gadījumā) un izdzirdu visādu bļ*, na*uj utt.(sliktākajā gadījumā sadursme)
2) aiz bembja rinda auto, kas jau ieskrējušies (pieņemsim bmw klubs kaut kāds). sanāks stāvēt, jo priekšroka taču viņiem. (ko dažs labs var nepamanīt man aiz muguras)
domu sapratāt.
rezumē, lai pa apli varētu normāli pabraukt vajag būt ne tikai labam šoferim, kas labi orientējas spoguļos, bet ARĪ labam auto ar rīcībspēju (kad vajag uzspiest, tad jāvar).
es ar savu 1.4 braucu un braukšu pa 1. joslu. tāpat ātrāk par 60 es aplī nebraucu.
p.s. iztiksim bez apvainojumiem. /tikai manas domas par konkrēto tēmu/
Brainless rakstīja:Kad man vajag tikt labajā joslā, lai izietu no apļa, es veicu maģisku darbību - parādu pagriezienu! Un mani palaiž! Tieši tāpat es palaižu kādu, kas pa vēlu pamodies, ka grib iet ārā no apļa. Pamēģiniet šo kārtību, diezgan atvieglo braukšanu pa apli.