VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Turbīnas atslēgšanās Leon 2007 2,0 140Zs

SEAT

Turbīnas atslēgšanās Leon 2007 2,0 140Zs

Viss par SEAT modeļiem
Reklāma
 

Turbīnas atslēgšanās Leon 2007 2,0 140Zs

Atbildēt Marelis » 2009/Nov/16, 22:15

Ir tāda problēma, dažreiz braucot virs 3000 apgriezieniem atslēdzas turbīna. tas notiek visbiežāk tieši tad kad eju uz apdzīšanu un tad tā sajūta nav no tām foršākajām, kad nevari pabeigt manevru kā esi gribējis :cry: Izslēdzot un no jauna ieslēdzot motoru turbīna atkal strādā.

Vai kādam ir bijušas līdzīgas problēmas???
Kādi ieteikumi??
:?:
Lietotāja avatars
Marelis
 
Atbildes: 5
Pievienojies: 2009/Aug/14, 21:02

Atbildēt Kaneeps » 2009/Nov/16, 22:21

pamekle - ir daudz runats par sho, tiesa gan vairak shis ir raksturigs 1.9tdi

atruma vienu topiku atradu:
http://www.vwmotion.lv/forum/viewtopic. ... hlight=n75
Lietotāja avatars
Kaneeps
 
Atbildes: 1533
Pievienojies: 2006/Mai/27, 11:06
Braucu ar: Passat B6
Dzinējs: 2.0 TDI BMP

Atbildēt Marelis » 2009/Nov/16, 23:05

Paldies par info :P
Lietotāja avatars
Marelis
 
Atbildes: 5
Pievienojies: 2009/Aug/14, 21:02

Atbildēt kikirixis » 2009/Nov/17, 10:25

Peec idejas jau starpiibas nav 2.0 vai 1.9 turbiina + - vienaada, tikkai 2.0 ir veel EGR dzesētājs kas taisa sūdus!
Lietotāja avatars
kikirixis
 
Atbildes: 350
Pievienojies: 2007/Sep/27, 21:22
Atrašanās vieta: Ogre-Rīga
Braucu ar: Audi A6 4F Avant Quattro
Dzinējs: 3.0TDI

Atbildēt karlsons » 2009/Nov/18, 23:55

Man bij Ļoņam tāda pat kaka, cik nopratu tad turbīnas ģeometrija bij pie vainas. Simptomi tādi paši. bet nu 2007 - hvz.
karlsons
 
Atbildes: 257
Pievienojies: 2008/Mar/31, 21:34
Atrašanās vieta: Bedrograda
Braucu ar: Alltrack
Dzinējs: 2.0

Atbildēt kikirixis » 2009/Nov/18, 23:59

karlsons rakstīja:Man bij Ļoņam tāda pat kaka, cik nopratu tad turbīnas ģeometrija bij pie vainas. Simptomi tādi paši. bet nu 2007 - hvz.

Pilniigi normaala shtelle, droshvien tiek ljoti mieriigi kurinaats!
Bet jasaak jau ar kompi buutu!
Lietotāja avatars
kikirixis
 
Atbildes: 350
Pievienojies: 2007/Sep/27, 21:22
Atrašanās vieta: Ogre-Rīga
Braucu ar: Audi A6 4F Avant Quattro
Dzinējs: 3.0TDI

Atbildēt umm » 2009/Nov/19, 1:22

ari manam 1.9 šitā slimība.. !! saakumaa pie vainas bija caurās šļauciņas.. kuras nomainot viss labojāš.. bet tagad atkal ir klāt.. ka tik N75 nav saacis iet uz beigaam..! :)
Lietotāja avatars
umm
 
Atbildes: 882
Pievienojies: 2008/Aug/21, 11:12
Atrašanās vieta: LV5001
Braucu ar: CO6 / LI6
Dzinējs: 2.0TDI / 0.65

Atbildēt ajms » 2009/Nov/19, 2:20

piesleedz pie kompa un paskaties kas tur daraas,,,spiediens???
iedod taccu iekssaas tam diizelim :D
remontaa bija viens galaxy 1,9tdi,,,nu turbiina tur bija nobeigta,ilgi braukts taa,,,
tika nomainiita,,,nu taads mironis bija veel no saakuma,,nu, kad padeva iekssaas-pakurinaaja kaa te saka :D,,nu tad viss paraadiijaas,,,
bet vispirms piesleedz un nocceko kas un kaa
varbuut kaada truba pussu un tamliidziigi
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Atbildēt SPS » 2009/Nov/19, 9:33

Jāsāk ar pieslēgšanas pie kompja. Griezies pie lietotāja Lauris vai MārtiņšX. Tālāk jau jāskatās trubas.
Lietotāja avatars
SPS
 
Atbildes: 279
Pievienojies: 2008/Jūl/15, 22:51

Atbildēt Lauris » 2009/Nov/19, 9:45

2007.g Leonam vajadzēs vadu ar CAN, lai pieslēgtos.
Ēku, elektroietaišu termogrāfiskā pārbaude!
Lietotāja avatars
Lauris
 
Atbildes: 6272
Pievienojies: 2004/Mar/22, 12:39
Atrašanās vieta: Pierīga
Braucu ar: VW Sharan 7N
Dzinējs: CFFB

Atbildēt Kvatra » 2009/Nov/19, 12:20

man uz VW 2.0 bija tāda šaize, turbīnai ass bija saliekta no mēsliem, kas bija izlidojuši caur motoru no piedegušā ieplūdnieka. Ķērās turbīna un līdz ar to rubīaj laukā degv padevi. Vēl var būt ka ķeras turbīnas vārsts.
Lietotāja avatars
Kvatra
 
Atbildes: 55
Pievienojies: 2006/Jūl/13, 15:01
Atrašanās vieta: Cēsis
Braucu ar: Audi Quattro

Atbildēt Droopy » 2009/Nov/19, 13:21

Man čomam bij tāda problēma ar 170Zs Leon dīzeli vaina bija degvielas filtrā, dēļ sūdīgas degvielas aizgājis ciet. Pirmstam lējās Statoilā, pēc tam tikai Neste un viss bij kārtībā.
Lietotāja avatars
Droopy
 
Atbildes: 3089
Pievienojies: 2004/Jan/07, 14:35
Atrašanās vieta: Blāzma, Ventspils
Braucu ar: VW Golf TDI

Atbildēt kikirixis » 2009/Nov/19, 13:50

Lauris rakstīja:2007.g Leonam vajadzēs vadu ar CAN, lai pieslēgtos.

BOSCH KTS ņem ka prieks :D pārīti shaada gada Leonu jau esmu taisijis ar shaizi turbinaa, Bet nu jāslēdz klāt kompis un jāskatās vai avarijas režīms tieshi slēdzas nepareiza turbospiediena dēļ! un tad jau talaak jaskataas kapeec tad vinjs tur ir nekorekts!
Lietotāja avatars
kikirixis
 
Atbildes: 350
Pievienojies: 2007/Sep/27, 21:22
Atrašanās vieta: Ogre-Rīga
Braucu ar: Audi A6 4F Avant Quattro
Dzinējs: 3.0TDI

Atbildēt MārtiņšX » 2009/Nov/19, 13:53

kikirixis rakstīja:
Lauris rakstīja:2007.g Leonam vajadzēs vadu ar CAN, lai pieslēgtos.

BOSCH KTS ņem ka prieks :D pārīti shaada gada Leonu jau esmu taisijis ar shaizi turbinaa, Bet nu jāslēdz klāt kompis un jāskatās vai avarijas režīms tieshi slēdzas nepareiza turbospiediena dēļ! un tad jau talaak jaskataas kapeec tad vinjs tur ir nekorekts!

Pilniigi piekriitu. Ar KTS shamie runaajas.
Lietotāja avatars
MārtiņšX
Guru
 
Atbildes: 5527
Pievienojies: 2006/Okt/07, 1:17
Atrašanās vieta: Rīga-Talsi-Gulbene
Braucu ar: Passat B4 Variant
Dzinējs: 1Z

Atbildēt Lauris » 2009/Nov/19, 14:17

Ne jau kuram katram ir BOSCH KTS :!:
Ēku, elektroietaišu termogrāfiskā pārbaude!
Lietotāja avatars
Lauris
 
Atbildes: 6272
Pievienojies: 2004/Mar/22, 12:39
Atrašanās vieta: Pierīga
Braucu ar: VW Sharan 7N
Dzinējs: CFFB


Atgriezties uz SEAT

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi