Mudvayne rakstīja:aae rakstīja:Par Contitech siksnām - zinu padsmit gadījumus, kad viņas ir plīsušas.
Tiesa gan, visi ir Audi 5cilindru dīzeļi (AEL/AAT)
Es neriskētu.
siksnu licējs viens un tas pats vai dažādi?
Licēji dažādi. Gan servisi, gan privāti meistari, gan pašu liktas.
Pieņemu, ka plīsušo siksnu sarakstā ir arī tādi, kas veikuši daļēju nomaiņu (izlaižot kādu spriegotāju u.t.t.), bet lielākā daļa ir tādi, kas 100% visu komplektu.
Siksnas lielākoties iegādātas mazos veikaliņos vai Grosā.
Ir plīsušas gan pēc 20k, gan pēc 50k km.
Negribu apgalvot ka Conti ir sliktas, bet redzot šādu statistiku, es noteikti neskatos tajā virzienā. Vēl jo vairāk, ja tajā cenu grupā ir arī citi labi ražotāji.
Kāpēc plīst?
Viena teorija, ka AEL/AAT siksna sanāk gana nospriegota. Vinu pāris V6 2.8, kuriem ar Continental nav problēmas, bet tur siksna ir pāris kilometrus gara, ir kur spriegumam noamortizēties.
Otra versija - pilns tirgus ar viltojumiem.
Vismaz šādas versijas ar vienu gudru vīru izspriedām.