Jaunais Polo BlueGT izceļas spējā apvienot izcilu dinamisku ar ekstrēmu degvielas ekonomiju. Tehniski šis modelis izcelas ar cilindru deaktivizācijas sistēmu, sistēma pazīstama arī kā ACT un Start/Stop sistēmu apvienojumu. Jaudīgais TSI dzinējs attīsta 103kW/140Zs un kombinētais degvielas patēriņš sastāda tikai 4.7L/100km (CO2 izmeši 108g/km). Ja Polo BlueGT tiek pasūtīts ar 7-pakāpju divu sajūgu ātrumkārba (DSG), degvielas patēriņš samazinās vēl līdz 4.5L/100km - pie tam, paturiet prātā, ka tas ir benzīns, nevis dīzelis (CO2 izmeši 105g/km). Tomēr, šis auto, ar maksimālo ātrumu 210km/h, paātrinās līdz 100km/h tikai 7.9 sekundēs. Polo BlueGT iekļaujas starp Polo 1.2TSI 77kW/105Zs) un Polo GTI (132kW/180Zs). Tirdzniecībā šis Polo nonāks 2012.gada jūlijā.
Patiik - Un sis arii varetu reali stradat, ar 1.4 tdi manualo karbu nekada baisa ekonomija pa soseju tapat nesanak... 5tais robs biki pa isu manuprat, sitads motors kombinacija ar vieglu masinu noteikti ka ir labs